Kompletná Dekarbonizácia motora
Chemické aj mechanické čistenie sania, vstrekovačov, výplach motora, dekarbonizácia olejového priestoru a výmena oleja
Prečo dekarbonizácia?
Moderné motory čoraz viac trpia zanášaním karbónovými usadeninami. Tie majú za následok:
- zvýšenú spotrebu paliva a oleja
- problém s emisiami a dymovosťou
- hlučnejší a nepravidelný chod motora
- ťažšie štarty
- stratu výkonu motora
Ako často dekarbonizovať motor?
Dekarbonizáciu odporúčame vykonávať pravidelne – ako prevenciu. Kompletnú strojovú dekarbonizáciu každých cca 60-80 tisíc km alebo základnú pri výmene oleja tj. každých cca 10-15 tisíc km.
Kým pri novom vozidle postačí základná, pri vozidlách s nájazdom 60-80 tisíc km sa už stretávame aj s karbónovými usadeninami takého rozmeru, že je nutné zvoliť kompletnú dekarbonizáciu.
Karbónové usadeniny takého rozmeru ako vidíte na obrázku
NEVYČISTÍ ŽIADEN VODÍK ANI CHÉMIA!
Jediný účinný spôsob, ako ich bezpečne odstrániť z motora je spôsob, ktorý volíme my. Ten sme Vám popísali nižšie.
Kompletná dekarbonizácia motora:
- Demontáž a mechanické čistenie sania a EGR systému
- Pretesnenie a montáž sania a EGR systému
- Chemické, strojové čistenie sania a vstrekovačov
- Výplach motora
- Dekarbonizácia olejového priestoru
- Výmena motorového oleja a filtrov
Základná Dekarbonizácia motora
Základná dekarbonizácia sa u nás spája s každou výmenou oleja.
V prvej fáze sa uvoľnia karbónové usadeniny, v druhej sa vypustí starý olej spolu s usadeninami. Následne nalejeme nový olej spolu s ošetrujúcimi aditívami od značky BG.
Produkty amerického výrobcu BG patria k špičke špecializovanej chémie, aditív do pohonných látok a čistiacich prostriedkov motora.